mrt
16
2018
Vanaf dit jaar legt de overheid ondernemers bepaalde verplichtingen op om meer energie te besparen. Dit kunnen verplichtingen zijn m.b.t. de Wet Milieubeheer tot het verkrijgen van een energielabel C voor kantoorgebouwen.
Wetgeving
Gebruikt uw bedrijf meer dan 50.000 kWh elektriciteit...

